dilluns, 13 d’octubre del 2014

EL MEU PROJECTE CREATIU.

El meu projecte creatiu tractarà d'un dels millors jugadors de bàsquet del moment Pau Gasol. Tinc pensat fer un treball on expliqui tota la vida tant esportiva com personal d'aquest jugador i un pastís amb ''fondant'' i dibuixada una pista de basquet i la samarreta i el número del jugador escollit. He decidit fer-lo d'ell perquè és el meu jugador de bàsquet preferit en aquests moments. Per fer el meu projecte creatiu utilitzaré la farina, ous i tots els elements necessaris per fer un pastís i també utilitzaré el ''fondant'' que m'ajudarà a fer la pista de bàsquet i la samarreta.

VÍDEO

Aquí tenim un vídeo on ens demostra que Pau Gasol és un dels millors jugadors del món.













IMATGE




















web per obtenir mes informació: Pau Gasol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada